» » » Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта

Кривопільський перевал - Кострич - Кукул - Ворохта

Русский Украинский

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаНарешті! Цим гаслом я зустрів рішення доньки піти зі мною і мамою у свій перший похід. І як виявилося по його закінченню - вона більш ніж підготовлена ​​(фізично і психологічно) до подібного роду відпочинку, оскільки не тільки не злякалася непростих погодних умов у вигляді гроз і блискавок, але і до недитячих наборів висоти (які долала з такою ж легкістю, як вона дає волю своїй непосидючості). Але все по-порядку.

Початок маршруту припав на Крівопрольский перевал. Погода шепотіла - хмари розійшлися, легкий ранковий туман після негоди напередодні і ясне тепле Сонце вказує намічений напрямок. Зупинка автобуса, невелике приготування, чергові фото і відео, а Маша вже починає підганяти: "Тату, ти довго там ще?!" Я звичайно припускав, що цей запал закінчитися дуже швидко і незабаром мені доведеться, окрім наплічника тягти ще й рюкзак мого чада, разом з нею самою, але вона ці думки зруйнувала вщент - газуючи по горах як реактивна.

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта Невелику ділянку Крівопрілля і ми починаємо набір висоти. Ранковий туман надавав якихось додаткових відчуттів казковості. А вийшовши за першу гірку, відкрився просто невимовний краєвид на один з найкрасивіших карпатських хребтів - Котрича. І навіть той факт, що місцями було по щиколотки води, не міг якось притупити захват від перебування в горах. Все світилося і переливалося абсолютно нереальними фарбами, від чого очі раз по раз змінювали свій природний колір. Просто невимовно! Але найбільше мене тішило те, що моя Миша у свої 8 років отримувала не менше задоволення (що здавалося б дано тільки дідуган зразок мене, які тільки за 30 починають дивитися на світ гір більш закоханим поглядом).

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта Далі дорога вилася через перевал, калюжі і кущі малини, що для кінця літа було цілком чудернацькими. Йти лісом було брудно, оскільки напередодні пройшов неабияка злива. До мого жалю, але не подиву, за ті кілька годин, що ми підіймалися на хребет, погода вирішила помінятися кардинально, і палюче серпневе Сонечко плавно зховалося за сірі і лякаючі хмаринки. Вийшовши на полонину Веснарка, де у нас трапився обідній перекус, видовище мене трохи насторожило - весь Чорногірський хребет власною персоною почав збирати навколо себе щось страшне, внаслідок чого мені довелося напружитися з думками "чи варто йти далі".

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта З урахуванням того, що небо над головою було практично чистим, прийнято рішення йти далі до першої краплі дощу. Через півгодини ми дісталися до самого хребта, звідки відкрився з одного боку спокійний вид на Кривопілля, а з іншого боку вже дуже таки насторожуючу Чорногору, яка тепер уже ясно дала зрозуміти, що негоди уникнути нам не вдасться. Так і сталося. Коли до першої вершини (а це була гора Кострича) нам залишалося метрів 500, я отримав по обличчю першою краплею. Природно, довго думати не довелося (тому що це рішення було прийнято вже давно) і ми звернули вбік до лісу, щоби розбити табір.

А далі все за сценарієм - гроза, блискавки, злива і туман. Під горою ми застрягли практично на добу. Дощ то починався, то закінчувався, то гриміло і блискало, то просто лило. З відомих причин познімати фото я посоромився, але деякі кадри нашого привалу можна подивитися у відео під назвою Похід "Сімейний", зроблене як домашня робота для доньки на тему "Як я провела літо". У цілому, незважаючи на те, що багато часу провели практично на одному місці, було весело - між дощами ми розводили багаття, готували вечерю, ганяли чаї, слухали музику, грілися, кричали пісні і просто дуріли. Спалося на природі просто супер!

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаНа ранок, на жаль, погода нас не побалувала і мряка не побажала розвіюватися. Тому десь об 11 годині було прийнято єдине логічне рішення не йти намічений маршрут (а в планах була полонина Псаревка, г. Маришевская і Шпиці), а спуститися у Завоєлля. Так і вчинили. Години в 2 ми вже були на місці, де зупинилися на турстоянці до наступного ранку. А вже о 3-й - Сонце лупило в усі очі і про те, що ще годину тому було сіро і гидко не залишилося і сліду. Відпочивалось дуже здорово - заготували дров, розвели багаття, купили у найближчому магазині пива і шашликів, наїлися, напилися і відрубилися. Неприємність на стоянці була тільки одна. Годині о 2-й ночі на стоянку завалив незрозумілий взвод туристів з Києва, які мало того, що шуміли і не давали спати моїй родині і тим, хто там відпочивав, спалили всі заготовлені мною на ранок дрова (навіть не поцікавившись ні про їх походження, і про право їх використання), так ще, перепрошую, як останні нехороші люди, просто заїхали на територію стоянки своїми машинами, як на паркінг. І в цьому випадку до самих туристів-одноденок я свої претензії можу і притримати, розуміючи їх просте незнання правил поведінки у таких місцях, але ось тих, хто вів цю групу на Говерлу, та ще й за гроші - у мене, м'яко кажучи, було величезне бажання "погладити по обличчю". Тому що такі організатори просто свині!

Але не будемо про неприємне. Після сніданку ми рушили на Кукул і в Ворохту. Про пейзажі розписувати не буду, бо все одно краще один раз побачити. Скажу тільки, що по дорозі на Кукул нам посміхалися Говерла і Петрос, за Кукулом їли чорницю з малиною, а на полонині Лабьеска ми купили молока і сиру, яке уминали вже на стоянці в районі гори Осередок. Останній же день закінчився теплим дощем у Ворохті. Сімейний похід вдався!

Кривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - ВорохтаКривопольский перевал - Кострыч - Кукул - Ворохта